پس ازتغيير محل ديدار با سايپا؛ پرسپوليس به تصميم سازمان ليگ اعتراض کرد
 
کلبه فراقط!!!
دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 11:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير رسانه‌اي تيم فوتبال پرسپوليس از اعتراض مسئولان اين باشگاه به تغيير محل بازي سرخپوشان با سايپا خبر داد.


    به گزارش خبرنگار مهر، رضا رياضتي در نشست خبري پيش از ديدار سايپاي البرز - پرسپوليس که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل سازمان ليگ برتر برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب گفت: در نشست هماهنگي امروز به ما اعلام شد اين بازي به جاي تختي در آزادي برگزار مي‌شود.


وي ادامه داد:‌ ما ابتدا هتل المپيک را رزرو کرده بوديم اما به ما اعلام شد بازي در تختي انجام مي‌شود غرامت داديم و محل هتل را عوض کرديم اما ناگهان امروز به ما مي‌گويند بازي در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود. مسئولان باشگاه به اين موضوع معترض هستند و سعيد شيريني، سرپرست تيم براي اعتراض رسمي به فدراسيون فوتبال رفته است.


وي در پايان گفت: ما بزودي با نظر آقاي مانوئل و مسئولان باشگاه جدول زماني را اعلام مي‌کنيم که تماشاگران و خبرنگاران زمان‌هاي حضورشان در تمرين مشخص شود و طبق آن جدول قبل و بعد از تمرين بتوانند با کادر فني بازيکنان گفتگو کنند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان